
ОСНОВНІ ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ СТОСОВНО ТОВАРУ VIP COLLECTION.
ЧИ ОБОВ’ЯЗКОВО ТРЕБА РЕЄСТРУВАТИСЯ, ЩОБ ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Ви можете здійснювати покупки не реєструючи облікового запису в інтернет-магазині Vip Collection.
Але, обираючи варіант з реєстрацією, ви можете використовувати додаткові параметри. Тобто такі, як перегляд історії замовлень, або відслідкування статусу замовлення. Окрім цього, додавання обраних товарів до списку побажань, чи можливість отримувати саму свіжу інформацію про нашу продукцію.
ЯК АНУЛЮВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Клієнт, який зробив замовлення, та обрав оплату накладним платежем, або передоплату, має можливість відміни замовлення. Відміна може бути до моменту відправки посилки з замовленою продукцією.
Якщо з якихось причин ви хочете відмінити ваше замовлення, будь ласка, зв’яжіться з нашим менеджером за номером +38 067 408 7975 (без вихідних з 9.00 по 19.00), або напишіть листа за адресою asg@vip.ua.
ЧИ МОЖЛИВА ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ ЗА КОРДОН?
Ні. Товари, замовлені в інтернет-магазині Vip Collection доставляються лише по території України.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПОСИЛКА БУЛА ПОШКОДЖЕНА?
В цій ситуації Отримувач в першу чергу повинен вимагати від служби перевізника скласти відповідний протокол.
ЧИ МОЖНА ЗАБРАТИ ЗАМОВЛЕННЯ ОСОБИСТО?
Так. Клієнт може забрати замовлену продукцію не користуючись послугами перевізника.
Товар можна забрати в наступних пунктах:
1. На складі компанії Vip Collection в м. Київ. Нагадуємо, що доставка замовлення по місту Київ здійснюється кур’єрами компанії безкоштовно.
2. Якщо в місті, де мешкає клієнт, існує магазин Vip Collection, товар, замовлений на сайті, можна забрати в магазині. Для цього зв’яжіться, будь ласка, з менеджером компанії за телефоном +38 067 408 7975, для уточнення, чи є в магазині така продукція.
ЧИ МОЖНА КУПИТИ ТОВАР ЗА БЕЗГОТІВКОВИМ РОЗРАХУНКОМ?
Так. Якщо клієнт хоче оплатити своє замовдення, як юридична особа, на розрахунковий рахунок Продавця, зв’яжіться, будь ласка, з менеджером компанії за телефоном +38 067 408 7975 для уточнення реквізитів для здійснення оплати, або напишіть листа за адресою asg@vip.ua.
При оплаті безготівковим розрахунком, ціна за товар, яка вказана на сайті, залишається незмінною.
КОЛИ МОЖНА ОТРИМАТИ ГРОШІ ЗА ПОВЕРНЕНИЙ ТОВАР?
Якщо оплата за замовлення була здійснена шляхом передплати на банківську карту Продавця, або отриманий та оплачений товар з якихось причин не відповідає вимогам Покупця, ознайомтеся, будь ласка з УМОВАМИ обміну та повернення товару.
ЧИ МОЖНА КУПИТИ ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ ДО ПРИДБАНОЇ ПРОДУКЦІЇ?
Так. Якщо, окрім замовлення клієнт хоче купити запасні частини, наприклад колеса для валіз, або іншу фурнітуру, треба написати листа за електронною адресою asg@vip.ua з переліком бажаної фурнітури.
До листа має додаватися фото пошкодженої продукції. Бо, тільки так менеджери компанії зможуть визначити модель, колекцію та відповідну частину.
Наприклад, у випадку з колесами до валіз, обов’язково треба знати, чи є колесо переднім, або заднім, правим, або лівим.
Якщо перелічені поширені запитання вас не задовільнили, наші менеджери завжди готові надати вам відповідь на будь-які запитання.